MINIMÁLNÍ A ZARUČENÁ MZDA 2019
Kolik dostanete, když přijdete o práci. Podpora v nezaměstnanosti 2024
Tisková zpráva Potravinářské komory ČR
Chování českého spotřebitele se během pandemie výrazně změnilo, více dbá o své zdraví a mění nákupní chování. Tato změna nákupního chování klade vysoké nároky na práci firem se společenskou zodpovědností a transparentností. I proto se inovační trendy v mlékárenství posouvají k zodpovědnému stravování. Zpracovatelé mléka a výrobci mlékárenských výrobků v České republice jsou inovačně aktivní – prostředky vynakládané na inovační činnostRozhovor s prezidentem Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR Janem Wiesnerem
Chovatelé prasat, drůbeže a skotu jsou v kritické situaci. Jejich náklady rostou o desítky až stovky procent a inflační spirála se roztáčí stále rychleji. Zemědělci mají však omezené možnosti toto promítnout do cen, za které prodávají. Dostávají se tak stále hlouběji pod hranici rentability a někteří mluví o ukončování chovů. To by vedlo k dalšímu snížení potravinové soběstačnosti Česka v živočišné výrobě, jak uvedli zástupci Agrární komory ČR na pondělní tiskové konferenci.